måndag 18 juli 2011

Varning för äckliga bilder

Jag har gjort nåt riktigt äckligt idag. Jag tvättade tvättmedelsfacken på våra två tvättmaskiner. Ser ni hur mycket mögel det är i? Det var ännu värre när man lyfte på små grejor. Tänk er en svag doft av sköljmedel, lägg på lite unken lukt och en fet cigarett på det. Jag undrar om nån har tagit fel och tänkt att dessa fack var askkoppar? Jag förstår att det inte är så, men röklukten eller mögellukten var så stark att jag hade svårt att andas in den. Nu är det gjort och visst blev det bättre, men det känns inte okej alls att tvätta sina kläder där. Fy!

Published with Blogger-droid v1.7.2

2 kommentarer:

Sanna sa...

Fast pink-och-spy-hörnet vid postlådorna var endå det värsta med att bo där! Vill jag minnas...

Emma sa...

Haha! Ja, kanske är det ännu värre. Men det har varit lugnt med sånt ett tag. Just nu är möglet i tvättstugan högst upp på äckellistan.