torsdag 3 maj 2012

Award.

Jag har fått en award av fina Frida. Tack! Jag tänker absolut svara på frågorna (men inte skicka vidare, vi läser ju typ samma bloggar och det blir så tjatigt). 

1. Varför började du att blogga?
Oj, det fanns mycket jag ville dela med mig av. Jag gillar att tipsa om bra saker. Sen hade jag i tankarna att jag en gång ville ha en mammablogg. Men jag ville liksom att bloggen skulle vara "etablerad". Så jag körde på. Det blev inte helt som jag tänkte men jag gillar det. Det är ju min blogg som jag gör vad jag vill med.

2. Vilka bloggar följer du?

Jag följer flera inredningbloggar, några kändisbloggar, en och annan modeblogg och mina vänners bloggar.

3. 
Vilken är din favoritfärg?
Hm, svårt. Man kan ju tro att det är svart, vitt eller grått. Är randigt en färg? Jag kan inte välja!


4. Vilken är din favoritfilm?

Det har jag nog ingen. Men jag gillar dramer och romantiska filmer. Förresten, Twilight-filmerna hör nog till några av favoriterna. Jag älskar vampyrer!

5. Vilket land drömmer du om att besöka?

Jag har hunnit med en hel del länder. Jag har redan varit i Frankrike, på vischan, men skulle mer än gärna hänga i Paris.

Inga kommentarer: