fredag 25 maj 2012

Jag vill ha lite till.

Jag har velat ha en systemkamera länge, länge och nu känns det mer aktuellt än tidigare. På tretti.se har dom ofta kanonpriser och bra kampanjer. Jag får nyhetsbrev från de flesta elektroniksidor bara för att ha lite koll. På lite allt möjligt (jag gillar att ha koll helt enkelt). Och den här kampanjen är väl nästan för bra för att motstå? Då får man kameran + Photoshop. Jag har verkligen tänkt köpa både kamera och Photoshop för min första lön. Nu skulle jag alltså få två-i-ett. Jennifer, var det den här modellen du fick?

2 kommentarer:

Louise sa...

En kanonbra sak och köpa. Vi hade ingen systemkamera den första månaden med Edwin men sen skaffade vi de. Supernöjda! Korten blir kanon och vi ångrar oss inte en dag. Värt varenda krona=)

Du som är intresserad av fotografering med, ännu ett plus.

Emma sa...

Åh, vad bra! Det är alltid skönt att veta att någon annan har provat. Jag slår nog till! =)