tisdag 1 maj 2012

Skavsår och solsveda.

Jag tog vara på den här lediga dagen från början. Jag var uppe strax efter åtta, åt frukost, städade sovrummet och sen bar det av. På min livs längsta cykelrunda. 2,5 mil, tre timmar och skavsår i rumpan senare var vi hemma. Jag fortsatte på balkongen har solat hela eftermiddagen. Nu ser jag ut som twoface med en lite rödare ansiktshalva, jag har rödbrända händer från cyklandet och är helt slut. Jag lär somna gott ikväll, men är nöjd med dagen. Trots en värk runt sittbensknölarna som snart tar kål på mig. Början till foglossning? Den fanns där innan cyklingen nämligen.


Hej hej!


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Frida Bieberbach sa...

God kväll! Det finns en award hos mig till dig. Fy fanken för foglossning, jag känner visst av min ett år efter förlossningen...
Snygg bränna du jobbar på ; )
Kram