fredag 18 maj 2012

Dagens tips: H&M:s mammaavdelning

Jag har länge haft problem att hitta bekväma trosor. Jo, men det är sant. Jag har en för stor rumpa helt enkelt och är superkänslig om det inte sitter som det ska. I Ullared för ett år sedan hittade jag dom skönaste trosorna och köpte fyra par, men det räcker ju inte och trosor slits. Men så förra veckan när jag var inne på H&M hände det. Eller det visste jag inte då, men när jag kom hem och provade. Mammatrosorna satt som en smäck. Är ni fler där ute med stora rumpor och är lite överkänsliga som jag, så tror jag att dom här är perfekta. Och mammajeansen är supersköna. Jag tänkte inte att jag skulle köpa på mig några speciella mammakläder, men just nu har jag inga byxor jag kan använda. Tights tröttnar man snabbt på, så jag ska absolut köpa mig ett par jeans. Då kommer resten av garderoben till användning.
Klicka för att komma till H&M:s webshop.

Inga kommentarer: