tisdag 22 maj 2012

Mycket bra-att-ha.

Puh, äntligen hemma! Dagen började 04:15 för min del och det känns nu kan jag lova. Men vi har fått med i princip allt som stod på inköpslistan hem. Och självklart en hel del annat. Mitt bästa köp, förutom alla bebissaker, är en jacka. Jag hade kunnat köpa tre till, men det hade inte varit motiverat alls.
Det var också en jäkla tur att vi hade ett fullblodsproffs vad gäller bebisens första tid med oss. Gud vilken djungel det är! Hur länge har dom en sån här? Hur många räcker den här till? Behövs en sån här? Vilken ska man välja? Vi kommer definitivt åka till Ullared när bebisen är född för lite komplettering.

En mör T i kassakön.

Nej, det är inte trillingar vi ska ha.

Påslakan och pyjamasar mest.

Avdelning uteplats.

En himlans massa tallrikar.


Och en hög med kläder till den gravida.
De sedvanliga fryspåsarna, schampo, tvättmedel, presenter mm glömde vi inte. Men det är inte lika kul att visa på bild. Jag ska nog visa en snyggbild på jackan nån dag när jag gått in den.

Inga kommentarer: