onsdag 9 maj 2012

Det finns inget hopp för mig.



Det ser alltid ut som ett kaos när jag ska göra nåt i köket. Det spelar ingen roll hur organiserad jag är. Sen är jag extremt bra på att göra alldeles för mycket på en gång. En sak i taget är inte min visa. T har gång på gång fint förklarat för mig att det blir lättare att hålla ordning om jag gör en sak färdigt innan jag börjar på nästa. Men det tar ju dödslång tid då, menar jag.

Jaja, nu har jag iaf lagat mat samtidigt som jag har bakat (det är sista dagen på min praktik imorrn och då måste man baka). Och mitt i allt fick jag för mig att städa "skafferiet ". Det var en hel del som var för gammalt... Välbehövligt med andra ord!

Nähä, back to my duties as housewife!

See ya

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

Cornelia sa...

haha.. jag känner igen mig lite! Samma sak här :) min sambo försöker också få mig att städa och plocka under tiden jag styr men de är mindre lyckade förmaningar... :)

Hoppas att Ni mår bra! :) Kram/Cornelia

Sarah sa...

Haha.... å här med alltså. KATASTROF. Men som sagt...varför e ens den manliga delen i denna del av boendet med förmaningar... så iskallt ju. KRAM PÅ ER,