lördag 5 maj 2012

När jag fyller chuchu...

Jag fyller 27 i mitten av juni, sen att jag inte ser ut att vara en dag över 23 (som en kund på jobbet sa till mig förra helgen) är en annan femma. Min önskelista brukar vara ganska lång, men i år finns där endast tre saker. Jag skulle vilja ha en ny dammsugare, en vattenkokare eftersom den vi har nu är trasig och en termoskanna så att jag kan bjuda på varmt kaffe på balkongen i sommar.

Siffrorna 2 och 7 gör att jag känner mig lite extra vuxen. Och att min önskelista är väldigt kort och inte så egocentrisk som den brukar vara. Men man är väl inte mer  vuxen än man beter sig antar jag. Att jag ska bli mamma har nog inget med saken att göra...


Den här miljövänliga och tysta dammsugaren.


En fin ljusblå termoskanna från Eva Solo.
Och den här fina vattenkokaren från netonnet.se.

Inga kommentarer: