fredag 30 november 2012

Big day. Big boobs.

Jag sitter på tåget och googlar tips vid urmjölkning. Jag ska vara i skolan hela dagen och är inte hemma förrän vid sex ikväll. Jag tror att Elvin kommer ha det bättre än mina stackars bröst. Bröstpumpen och kylväskan ligger i sätet bredvid och skrattar åt mig. "Hahaha, lycka till!"

När jag kommer hem ikväll ska jag njuta av att uppsatsen i princip är helt klar. Jag behöver inte åka till skolan förrän nästa termin.

Okej, jag måste även skriva om känslorna som har huggit tag i hjärtat den här första dagen jag lämnar Elvin hemma. Dom är hemska! Han är hemma med sin pappa och det kommer gå jättebra. Men. Ibland är han en ledsen liten kille och då vill ju jag trösta. Sen kan jag inte låta bli att tänka på om han inte skulle ta flaskan just idag. Det har inte varit några problem innan, så jag behöver förmodligen inte oroa mig.

Nej, jag tror att det bästa för mig är att försöka fokusera på det jag ska göra idag- opponera och respondera.

Vi hörs senare!

1 kommentar:

Louise sa...

Dom känslorna är helt normala. Jag förstår dig. Jag lider lite med dig ifall brösten spänner och jävlas. Lycka till och hoppas du kan koppla bort Elvin lite. Det är nyttigt och släppa lite, man sitter ju inte ihop. Kram