fredag 9 november 2012

Dagens tips: Vinylahem.se

Jag fick ett mail angående en hemsida som heter Vinylahem.se och gick in och kikade på vad det var för något. Det är nästan så att jag ångrar det. Det fanns massor av fina saker som jag gärna skulle klicka hem på direkten. Olika typer av väggdekorationer kan man säga, väggtexter, kakeldekor mm. Jag ska absolut beställa, men först måste jag bestämma vad. Om ni också vill snygga till hemmet lite bjussar jag på en rabattkod (10PRO2EO) som ger er 10% på hela sortimentet. (Det kostar endast 29 kronor i frakt. Och det är gratis om man beställer över 500 kronor.)

Här kommer ett litet axplock av allt fint som jag ska ta mig en funderare på (det går att klicka på alla bilder för att se pris och storlek):
En uggle-väggis som jag bara älskar.



Till vår lilla prins månne?
En fin väggis till en fin kille?

Om man ändå fick besöka alla städerna...
Skitgullig väggdekor ju.




Fönsterfilm för er som vill ha lite privacy.
Jag skulle vilja visa ännu fler bilder men det blir lätt too much så jag nöjer mig. Det är ju mycket bättre att ni själva går in och kikar! Vinylahem.se alltså.

1 kommentar:

Hugo sa...

Hej. Snygg blogg :)
Hitta mer väggdekor inspiration
http://www.favoritdekor.se/vaggdekor.html
Mvh