söndag 18 november 2012

Det blev en oplanerad paus från bloggandet. Sista rycket med uppsatsen tog musten ur mig. Vi kämpade på långt in på nätterna dagarna innan. Men så i torsdags lämnade vi äntligen in den. Och på torsdagskvällen kom Elvins kära moster hit. Så vi har haft fullt upp. Eller jag har egentligen haft mindre att göra eftersom att jag hade en nanny här. Men då passade jag istället på att göra viktiga saker som jag inte kunnat göra pga uppsatsen.

En lugn och skön helg är snart över och jag känner mig väldigt utvilad! Idag sov vi till typ halv elva och efter en lång och kylig promenad tog hela familjen en skön vila i soffan på drygt två timmar. Elvin sov ännu längre. Kan det kanske vara därför han nu ligger bredvid mig och inte vill sova? Jag var helt säker på att han hade somnat för en halvtimma sedan, men icke... Alltså, han har somnat innan klockan tio max två gånger sedan han föddes. Definitiv en kvällsuggla.

Jag får nog återgå till sövandet innan det blir tröst av gråt istället.

Inga kommentarer: