onsdag 7 november 2012

Jag sydde ett eget pannband.



Ja, jag gjorde't! Och det bästa är att det inte var svårt alls. Nästa kommer garanterat att bli bättre. Är det nån som är sugen på ett eget pannband så säg till! Om ni fixar tyg, syr jag.

Jag bjussar lite på mig själv idag bara för att det var lättare att visa resultatet när det satt på huvudet. Men jag ska inte ta åt mig hela äran. Elvin var självklart med i BabyBjörnen. Och eftersom att han är en nyfiken liten kille testade jag att vända på honom. Mycket lyckat!

Published with Blogger-droid v2.0.9

2 kommentarer:

Louise sa...

Så snyggt! Vad duktig du är.

Cilla sa...

Supersnyggt :) Det kanske till och med går att sy ett till en tjej som är pannbands- och bandanatokig och gärna har något att byta med när hon springer? ;) Hon betalar givetvis för tyg :) Kramar