tisdag 19 mars 2013

estella.se

Jag har valt min favoritoutfit från estella.se och länkar här på sidan så att ni också kan gå in och kika. Med 10% dessutom. Den där Jofama-jackan skulle jag gärna glida runt i. Förmodligen för all framtid (om jag inte växer ur den) för den är inte samma plastiga kvalitet som dom där jag har råd att köpa. Jag skulle önska att hela min garderob var så där lyxig och ledig på samma gång. Men samtidigt personlig. Byxorna är verkligen jag. Och ett linne till det i ganska enkel modell men i bra material som håller länge. Hela outfiten ser modern ut utan att vara så märkvärdig. Förutom att den är snygg då rå.

Jag har märkt nu, efter drygt ett halvår hemma, att jag inte kan ha hälften av det min garderob erbjuder och den andra hälften vill jag inte ta på mig. Min tanke på en bra basgarderob har funnit länge och jag tror fasen att jag ska göra slag i saken. Köpa plagg i bra kvalitet som håller länge istället för att impulsköpa billiga kläder som bara är moderna för tillfället och som inte håller. Jag är en väldigt enkel tjej och gillar bäst kläder som inte sticker ut, så jag tror verkligen att det skulle funka. Jag ska börja nu. Med ledorden: Lyxigt. Personligt. Modernt.

Inga kommentarer: