fredag 19 november 2010

Det lilla extra

Om en knapp vecka ska jag för första gången ha ett party hemma hos mig, ett homeparty. Men så mycket party vet jag inte om det blir. Roligt att man fortfarande säger party tycker jag. Det ska bli väldigt kul! Jag ska vara värdinna och se till att bjuda på nåt gott. Det borde jag klara av. Sen ska jag också försöka att hålla shoppingnerven lite lugn och det känns aningen svårare.

Ja, det finns alltså ett litet företag som heter Det lilla extra. Dom åker runt och arrangerar homepartyn. Inredning i massor ska fylla min lägenhet (egentligen vår, men min passar bättre just här). Och en samling vänner och lite familj! Kul ju!

Här kommer ett smakprov från deras hemsida


(Sen har jag en fråga till andra bloggare. Hur kan man göra inlägg från telefonen med bilder och så? Jag är ju novis och fattar ingenting.)

2 kommentarer:

Cilla sa...

Det ska bli roligt att komma på ditt "party". Man får göra lite inställningar på bloggen och sedan på mobilen. Till och med jag klurade ut hur man skulle göra så du borde med enkelhet göra det. Gå in på inställningar och mobil tror jag.. kan visa!

Kramar!

Unknown sa...

Jag ska nog också kunna hjälpa dej. Dock kan jag inte förklara såhär... Men när vi ses så kan jag hjälpa :)

KRAM