lördag 27 november 2010

Tangle Teezer

Jag måste ju bara dela med mig av detta underbara mirakel, Tangle Teezer. Det är en borste som mest ser ut som något man använder till hästar, men jag lovar, skenet bedrar. Har man tovigt hår och är håröm är den bara ett måste.

Ett exempel på hur bra den verkligen är när jag v
ar hos min frissa och hade gjort slingor. Håret var som en enda stor tova och jag fick lite panik, då jag vet hur ont det gör när dom ska bort. Då säger min fina frisör att hon har en borste som kanske funkar bättre än kammen. Om den gjorde! Det fick ut alla tovor på ett kick och det kändes knappt! Köp, köp!

Den finns i två varianter och jag har båda. Den ena är stor och rekommenderas i första ha
nd. Den andra är lite mindre, men har ett praktiskt lock. Om man inte har så långt hår eller har den i necessären ofta, passar nog den bättre.


Inga kommentarer: