onsdag 10 november 2010

Fantasilöst

Jag följer inga dålig bloggar. För mig är en dålig blogg fantasilösa inlägg och lång tid mellan inläggen. Meh, det låter ju precis som min blogg. Min blogg?! Det känns fortfarande nytt och konstigt att jag ens har en blogg.


Jag vill prestera och inte att de få, som hittills följer bloggen, ska ångra att de tittade in. Jag ger inte upp. Det gör jag nästan aldrig! Jag måste kanske ge det lite tid. Min blogg är ungefär en vecka gammal.


Ett till dåligt inlägg får bli början på något lite bättre. Hoppas jag. Nu ska jag kolla på Grey's. Lite sent, men jag ska bara kolla en liten stund. Med min vän, Boxern, kan jag kolla vidare imorrn.



Godnatt

1 kommentar:

Frida Bieberbach sa...

Heeeej Emma!

Vilken rolig överraskining att du börjat blogga.
Jag skulle vilja att du skriver om mer tips på skönhetsprodukter, krämer och parfymer. Vet att du kan mycket om det och har fått en del tips av Sandra som jag är mycket nöjd med.
Jag försöker återhämta mig men jag tror att jag läser mer än vad jag gör inlägg på min blogg. Vi ses snart! Kram Frida