torsdag 4 november 2010

Number two

Jag kör på med ett inlägg till trots att jag än så länge bara har en följare. Haha!

Jag tror att känslan jag har nu går att jämföra den man har innan en tenta. Man vet inte riktig hur det ska gå och man är jäkligt nevös. Jaja, nu ska bloggen bli offentlig och när den väl är det så får det bli som det blir.

Än så länge har jag inget roligt att skriva om, men jag ska iaf slå ett slag för det jag ska göra ikväll. Nämligen Friskis & Svettis! Det är ett väldigt bra sätt att träna på, oavsett vilken träningsbakgrund man har. Jag är en gammal fotbollsspelare och när jag började såg jag nog ut som att jag kom direkt från en träning typ. Koordinationen var nja, sådär. Men det där rer man ut efter några gånger. Det är även väldigt socialt! Jag träffar just nu två av mina vänner varje gång jag tränar. Stoort plus! Men jag jobbar på att värva flera.

På återhörande?!

/Emma

2 kommentarer:

Cilla sa...

Men Emma vad roligt =) Nu har du en följare till och jag lägger till dig på min sida! Heja, heja =)

PUSSAR

Sara sa...

Jag följer dig också ju ;)
Och snart kanske du får två nya vänner på Friskis, Sandy och jag laddar!
Puss