onsdag 3 november 2010

Siste man ut?

Jaha, då var dagen då jag blev med blogg här.

Jag vet inte riktigt hur det känns än. Jag kan inte heller sätta en etikett på vad det här är för typ av blogg. Kanske lite inspiration i vardagen?

Lite träningstips (jag är ju faktiskt blivande sjukgymnast) och annat smått och gott skulle jag gissa på. Jag kanske till och med kan peta in några små skönhetstips. Inte för att jag är någon skönhet, tvärtom.

Jag letar ständigt efter produkter om ska passa mig och framförallt min hy, så jag sitter inne på en hel del bra info. Och jag är ju tokig i nya produkter! Och nu menar jag produkter i alla kategorier.




Nu hoppas jag bara att jag kan leverera, för jag lider av prestationsångest. Bloggen kanske blir min undergång...




/Emma

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tar mej äran att lämna en första kommentar!
Här är jättefint :)
Ingen prestationsångest nu, bloggar gör man bara för att man själv vill ju! Säkert kommer du bli lika beroende som oss andra.
Jag kommer vara dej en trogen läsare!
Välkommen i gänget!
KRAAAAM