måndag 7 mars 2011

Cook & Eat

Min mamma prenumererar på Råd & Rön och tycker om att berätta om vilka saker som fått bäst i test. Det gör jag med (har förmodligen ärvt den egenskapen från henne). Jag gillar framförallt att prova olika saker. Nu har jag faktiskt testat en sak som inte har med skönhet att göra. Det ni! Det är en av Icas stekpannor från egna serie Cook & Eat. Eller två.När jag var hemma hos mamma och pappa sist så stekte jag nåt och tyckte att stekpannan var så bra. Då blev mamma glad och berättade glatt att den hade fått bäst i test. När jag sedan var på Ica skulle jag kolla upp priset och blev väldigt förvånad. 249:- för två stycken! Som hittat! Jag slog till och är än så länge mycket nöjd. Har bara använt dom i typ två veckor men jag återkommer om ett halvår. Så länge höll vår senaste från Ikea.

Inga kommentarer: