lördag 26 mars 2011

Vi förbereder för loppis.

Just nu sitter jag i sängen med rosor på kinderna och försöker bli varm. I tre timmar höll vi på att fixa inför loppisen. Det var kallt! Men det kommer att bli så bra. Lokalen är perfekt, ja förutom det där med värmen. Men det kanske solen kan lösa? Nästa helg, 10 grader. Okej?

Vi är ju flera som håller på att tjata om denna loppis men vi vill ju bara att så många som möjligt ska komma.

Här kommer några sneakpeaks så att ni blir ännu mer sugna.









4 kommentarer:

johanna sa...

Tjoooo. Jag är inte hemma i helgen då jag/vi är i Skåne men jag skulle absolut vilja handla den där lampan med träfot och vit skärm får jag det?!Sen ser jag en vit snurr stol? Finns det möjlighet att få komma på torsdag?
MvH JOHANNA
mammajohanna82@hotmail.com

Emma sa...

Det hade du gärna fått göra! Jag har helt missat din kommentar.

Anonym sa...

Finns det kvar???? Kan på söndag kväll :) kram

Emma sa...

Stolen är inte kvar men lampan!