söndag 6 mars 2011

Min söndag i bilder



Imorse, när jag skulle göra en smoothie, gick min älskade mixer sönder. Skiit!
Tröstade mig med nötter och choklad.
Jag är fortfarande lite krasslig så snorpapper går det åt i mängder.
Jag har även läst i en mycket ospännande bok, Ortopedisk grundbok.

Jag rensade bland lite skräp som förhoppningsvis ska säljas på loppis.

Kollade på One Tree Hill och surfade.

Mat måste man ju också ha, så jag lagade lite. Det ser inte så gott ut och jag har inte smakat så jag vet inte om det är det heller.

Tur att jag inte åt nåt för när T kom hem hade han med en burgare från Max till mig.

Det ser inte ut som en särskilt rolig söndag och det var det inte. Huvudvärken jag har nu hade förmodligen inte smugit sig på om jag hade tränat och fått lite frisk luft. Men den har inte varit helt tråkig heller. Som en söndag ska vara kanske. Fast utan förkylning hade den nog varit aningens bättre. Jag kommer nog köra fler dagar i bilder, för just den biten har varit rolig.

Inga kommentarer: