måndag 21 mars 2011

Om att göra precis tvärtom.

Jag borde egentligen sova nu. Men jag satte på datorn alldeles för sent, fast att jag hade bestämt att jag inte skulle, och insåg att jag hade missat mycket under helgen. Det var både viktiga och mindre viktiga mail att läsa, en drös med bloggar som uppdaterats och som måste hinnas med, livsviktigt! Och det tar alltid så mycket längre tid än vad jag tänkt. Det är skitirriterande! Sen hjälper det inte att Big Brother är på tv:n. Det är ju inte livsviktigt, men inte långt ifrån.

Jag hoppas att ni inte har missat att en helt fantastisk loppmarknad går av stapeln första helgen i april. Jag brukar gå in för såna här små projekt med 110% och så även denna gång. Det finns ingen hejd på mig. Jag vill sälja allt och plockar hejdlöst från skåpen. Då måste jag organisera om. Och det tar tid. Viktig tid. Jag borde ha pluggat ikväll, men ni förstår ju att det inte blev så mycket av det.

Och så kom jag på att jag skulle uppdatera bloggen. Jag har ingen annan att skylla för mina ringar under ögonen och de enormt trötta eftermiddagarna då jag släpar mig fram mellan gamlingarna. Skärpning! Godnatt!

Inga kommentarer: