tisdag 22 januari 2013

AgnesAmelia.

Jag är galen i fina burkar, flaskor och ljus med ett innehåll som doftar gott. Allt som luktar gott och ser snyggt ut samtidigt kan man säga. Därför blev jag så himla glad när jag såg att AgnesAmelia hade 25% rabatt och fraktfritt. Jag önskade mig nämligen  L:a Brukets snygga handtvål och diskmedel i julklapp men fick lite pengar istället. Jag letade efter bästa stället att köpa dem på och måste ha hittat det. Sagt och gjort, jag beställde och ska gå och hämta ut paketet med de fina flaskorna senare idag. Men nu blev jag sjukt sugen på att beställa även deras doftljus. Är det fraktfritt är det ju som att köpa i butik, fast mycket smidigare.

Nu ska jag leta efter dop-pysseltips och efter det ge mig ut i solen för att beta av det sista på att-göra-inför-dopet-listan. Man kan bli lite stissig av att planera ett dop. Mycket dop nu. Men på lördag är det över och det ska bli väldigt skönt.

2 kommentarer:

Therese sa...

Ett doptips! Jag klippte ut små fötter på rosa papper till min dotters dop och la på mitten av bordet som att hon hade gått där. Ser supermysigt ut.

Emma sa...

Ett mycket bra tips! Tack!