tisdag 30 oktober 2012

Äntligen!

Elvin har somnat här hemma utan promenad eller vaggande. Det känns stort! Jag har kunnat jobba lite, laga mat och äta upp den. Helt fantastiskt! Det känns som ren lyx att kunna göra något utan skrik i bakgrunden. Undrar om det beror på spellistan jag har komponerat som spelas just nu? Den heter Calm Baby Collection (plus lite Mozart å sånt som barn ska bli smarta av) och är faktiskt lugnande även för mig. Kanske kan vara ett tips (om det nu är den som är anledningen). Men han hade hade en riktigt lång sovstund även i söndags när listan gick varm.

Jag har mycket att hinna med och jag har ingen aning om hur länge han sover. Bäst att fortsätta...

Här är den förresten -> Elvins spellista.

1 kommentar:

Louise sa...

Så härligt för dig och lille Elvin. Skönt för honom och få sova ut till lite musik. Är han van vid att höra musik då han låg i magen? Det kan ju påverka positivt har jag hört. Hoppas trenden håller i sig så ni får in rutiner med rejäla sovpauser och gnällfria dagar.