onsdag 24 oktober 2012

Premiärdagen.



Den är snart över, vår premiärdag. Vi sitter på tåget på väg hem nu och jag pustar ut inombords. Vi ska bara klara av en lite skrik och amning ombord, sen är alla jobbiga moment över. Men Elvin (som fortfarande sover, men som lär vakna snart) har skött sig hur bra som helst.

Han sov heela vägen till Linköping, vaknade när vi kom hem till Stina (som jag skriver uppsatsen med), sov eller var snäll iaf, när mina andra klasskompisar Sara och Marika gick på promenad med honom, vaknade och åt lite sen somnade han igen. När vi gick på stan sov han och sover som sagt fortfarande. Han har sovit precis som en bebis ska göra idag. Förmodligen för att han har legat i en vagn som varit i rörelse mest hela dagen. Jag är nöjd! Både med Elvin och min och Stinas insats på seminariet. Det var kul att göra ett litet inhopp i skolan efter flera månaders uppehåll.

Jag kommer nog att sova gott i natt. Hoppas bara att E tänker samma sak...

Published with Blogger-droid v2.0.9