lördag 27 oktober 2012

Godmorgon världen, här är han!



Alltså jag kunde inte hålla mig. Jag ligger i sängen och snuffar lite på det sötaste lilla ansikte jag tänka mig. Han är lite snorig och andas härligt tungt så att jag inte behöver kolla att han lever stup i kvarten. Och när jag då ligger här och bara känner känslorna för denna lilla varelse svämma över kan jag inte låta bli att visa upp honom.

Ni är typ 100 personer som är här inne och läser dagligen och vad gör det om ni får se en extra söt bild just idag? Inget bestämmer jag! Ni har ju skymtat hans lilla nuna flera gånger.

Ha en fin lördag! (Jag kommer definitivt att ha det. Höstmarknad och dop för Elvins polare Levi.)

Published with Blogger-droid v2.0.9

4 kommentarer:

Annelie sa...

Vad han är fin, vi har bara fina prinsar i vår släkt. Längtar efter att få träffa er. Njut av dagen. Jag ska till vår äldsta prins i Oskarshamn idag. Kram

Anonym sa...

Meeeen så lik sin pappa!! :) Kramar Mia och Elsa

Cornelia sa...

Så söt han är Er lilla pojke! :) Kram Cornelia

Lisen sa...

Fiiiin:) ´Kram Lisen