lördag 13 oktober 2012

Full rulle.



Oj vad jag är tröött! Och jag har huvudvärk. Elvin och jag har haft fullt upp idag och det känns i hela kroppen.

En runda på marken strax efter tio var dagens första utmaning. Det var fullt av folk och inte jättesmidigt med barnvagn. En timme senare hade vi fått nog och gick hem med enbärsdricka och Mariannelundsgodis i vagnen. Sen kom mina föräldrar och min morbror och hans fru på fika. Elvin fick världens sötaste pyjamas som måste fotas senare. Med gott fika i magen tog vi en andra runda innan vi begav oss mot Vimarvallen och fotboll. Efter knappt två timmar hade jag ont i hela kroppen av kylan och tackade inte nej till skjuts hem.

Nu ligger Elvin bredvid mig (äntligen) och sover så jag ska försöka att njuta lite av enbärsdrickan och slappna av (han får nöja sig med en himlans massa droppar av olika slag). Imorrn hoppas jag att jag vaknar pigg och utan huvudvärk.

Published with Blogger-droid v2.0.9

Inga kommentarer: