fredag 26 oktober 2012

Att unna sig. Eller inte.


Jag tog en härligt höstlig promenad i tisdags förbi ALV. Det var höstpiffigt värre utanför entrén. Jag blev väldigt sugen på att ta en tur på höstmarknaden där imorgon. Men det kan bli ett väldigt dyrt lördagsfika då det kostar hela 130 kronor att gå in. Sen hittar man säkert nåt fint att köpa och fika måste man göra när det är lördag. Jag får fundera lite tror jag.

Livskvalitet får man unna sig ibland oavsett vad det kostar. Just nu känns det som att mat och blöjor är det jag lägger pengar på. Så länge mammapengen räcker till det kanske jag kan ta en tur imorgon. Hm. T ska till Stockholm och roa sig hela helgen. Ännu en orsak kanske?

Published with Blogger-droid v2.0.9

1 kommentar:

Louise sa...

Absolut, ska han göra nåt kul, gör de ni också. Dra in på nåt annat och njuta av höstmarknaden, du och Elvin. Du verkar kunna spara och snåla in, så de fixar du!