måndag 29 oktober 2012

Mamma söker!


Jag är på jakt efter en hög vit byrå att ha i hallen. Den får inte vara för bred och inte för hög. Vi behöver mer förvaring nu sen Elvin kom. Han slänger sina saker överallt... Drömbyrån ser ut ungefär som den på bilden nedan, men den är givetvis ett loppisfynd. Jag vill inte ha nåt som är för gammalt då det ofta luktar unket i lådorna. Vi ska förvara kläder och halsdukar och annat smått och gott där i så det får inte lukta äckligt. Priset är också en faktor att ta med i beräkningen. Jag kan säkert hitta en liknande byrå, men som då kostar skjortan.


Jag blir fanatisk när jag kommer på något som jag vill ha och har under tiden som jag surfat runt kommit på att jag kanske kan fixa en liknande byrå själv, lite billigt, med hjälp av rätt handtag. Kanske, kanske inte. 



Snygga handtag precis i min stil. Ordning och reda borde det också bli när man ser vad som finns i  lådorna.




3 kommentarer:

Louise sa...

Gick det bra på föräldragruppen?Tyckte Elvin det var kul?

Emma sa...

Det gick jättebra! Han sov nästan hela tiden och åt sen, så han var lugn. Mycket skönt! =)
Kul förresten att ses så där i verkligheten, det händer ju inte så ofta.
Kram

Louise sa...

Vad härligt! Han trivdes bra då bland alla andra bebisar. Ja jag tyckte det med. Man läser om ert liv och vad som händer men man ses ju aldrig i verkligheten utan bara i cybervärlden. Kram