torsdag 18 oktober 2012

Dagens tips.


Jag följer alldeles för många bloggar (ni skulle se min favoritlista, den är låång). Eller jag vet inte vad för många är. För mig är det iaf så många att jag inte hinner läsa alla varje dag. Men jag älskar att läsa bloggar och hittar ständigt nya att följa och kommer att fortsätta med det även om jag egentligen har bättre saker för mig. Man får så mycket inspiration och massa bra tips på allt mellan himmel och jord. Idag tex så skrev Frida Fahrman ett inlägg om dessa fina ljus. Jag tänker att det är superfint att ha på ett dop eller bröllop eller liknande. Eller att ge bort som present. Visst? Jag fick lite dopinspiration när jag såg det.


Man bestämmer såklart namnen själv.

1 kommentar:

Louise sa...

Skönt och koppla av med och läsa lite bloggar. Det gör jag mitt i allt vardagsbestyr:)