torsdag 11 augusti 2011

En donut tack!

Jag är sämst på att göra snygga knutar som ni ser. Ingen ork, ingen  bra spegel och för kort hår spelar stor roll.

Men med en "donut" är det hur enkelt som helst. Ni måste köpa en! Jag orkade inte pilla in den lilla tofsen som sticker ut. Ni ser ju iaf skillnaden.
Snowdrops.com köpte jag min. Fraktfritt och supersmidigt. Och här hittar ni donuten. Många har tydligen köpt dom för de var slut på alla Glitter-affärer i hela Gbg. Det var min vän Johanna som tipsade. Du har räddat många dåliga hårdagar! Tack!

7 kommentarer:

Linda sa...

Verkligen snyggt! Jag skulle också vilja hå långt hår nu.

Anonym sa...

Grymt Emma. Bra att du fått tag i en.. man kanske skulle pröva :)

Anonym sa...

Ida alltså :)

Cilla sa...

Om jag hade hår hade det varit hur bra som helst för mig! När jag får hår igen ska jag införskaffa en sådan.. eller så kanske jag gör det nu i förebyggande syfte! Krams

Sarah sa...

Ngn kan få min :) på min man funkar d inte rikigt... Kram

Anonym sa...

Haha, antingen har man för kort eller för långt. Ganska perfekt på min halvkorta man.
/Emser

Sara sa...

Snyggt! Är det ditt hår ytterst liksom? Fattar inte riktigt hur man gör ;) Vore ju nåt för mitt tunna hår!