måndag 22 augusti 2011

Lite snabbare och lite snyggare?

Inte av den här alltså. Det är min nya skolväska. Hur praktisk som helst.

Lite snyggare i spåret när kylan kommer.

Och lite snabbare kanske? Vi får väl se.
Det här är resultatet av dagens shoppingtur. En ny "skolväska" var ett måste. Min gamla har verkligen gjort sitt. Sen var jag bara tvungen att köpa den mysiga funktionströjan från Adidas. Perfekt till promenader eller löprundor när det blir lite kallare. Ett par nya löparpjucks också ett måste. Mina gamla är trasiga och goretexdojjorna jag har sprungit runt i det senaste halvåret är inte riktigt gjorda för långa rundor. Jag är mycket nöjd och känner mig lite mer laddad för Tjemilen.

1 kommentar:

Frida sa...

Jag vill också ha skor!!! Gick femman i converse i dag...aaaajjj i tårna men mammapenningen ska räcka till så mycket annat ju :(

Kram