onsdag 24 augusti 2011

Lyx vs budget

Nu har jag sagt att jag ska spara och får då göra det på riktigt. Jag nämnde för ett tag sen att det fanns en plansch som jag väldigt gärna ville köpa. Det är en dyr plansch. Jag hade i stort sett bestämt mig när jag av en slump hamnade på en sida som säljer en snarlik sak. Jag tänkte om. Det var ju motivet jag gillade, inte konstnären som ligger bakom det dyra priset.

Lyx 1750:-
Bild lånad från Aschbergsgatan 24 Interiör.

Budget 299:-
Bild lånad från Kidkie. 

Vad tycker ni? Budgetvarianten är väl ganska fin den med?

2 kommentarer:

Cilla sa...

Jag tycker att budgetvarianten är fin och helt klart något att spara pengar på. Om jag var du skulle jag inhandla den lite billigare och lägga pengarna på något annat också. Lr spara...=)

PUSS!

Martin Ekelund-Kidkie sa...

Tja Emser!

Om du vill ha päronet kan du få köpa den för inköpspris!

Hör av dig.

Mvh, Martin Ekelund (Kidkie)