tisdag 9 augusti 2011

Infraröd bastu

Jag är svettig, matt, pigg, varm, kall om vartannat. Jag har nämligen precis suttit 30 minuter i en infraröd bastu. Jag kanske ljuger när jag säger att jag aldrig har svettats så mycket, men jag kan inte komma på när det skulle vara. Herregud, svetten fullkomligt sprutade ut! Det var varmt när vi klev in, men inte överdrivet, det blev inte varmare men man svettades bara mer. Vi gick tom ut några minuter tidigare. Jag var lite för cool innan och tänkte att vi skulle sitta länge. Men det var omöjligt!

Infraröd bastu ska vara bra mot det mesta, här kan ni läsa mer. Skithäftigt! Jag ska försöka prova en gång i veckan.

Ännu en peppvecka är i full gång. Och vi är ett helt gäng som peppar. Hur kul som helst! Mitt "godisförbud" fortsätter. Men en och annan efterrätt kan slinka ner i helgen för jag äta mat borta både fredag och lördag. Jag är inte den som tackar nej om jag blir bjuden. Vem gör det liksom. Träningsveckan har börjat bra. Hoppas att den fortsätter. 1,5 styrkepass är avklarat. 1 pass styrka till och två löppass är målet.

Tjing!

Inga kommentarer: