onsdag 31 augusti 2011

Jag har gått på stan efter skolan två dar i rad. Jag har shoppat en hel del. Men med ett gäng presentkort och rabattkuponger så har jag fått väldigt mycket saker för endast nån hundring. Då är det verkligen kul att shoppa. Det dåliga samvetet som jag brukar få har ingen anledning att komma. Det mesta är piff till lägenheten. Bara en tröja till mig. Det bästa är att jag har pengar kvar på presentkorten. Men dom ska jag spara lite på.

En bild eller två kanske kommer senare.

Jag har även fått en dålig nyhet idag som blev till en helt bra sådan. Krukorna som jag nämnde igår har kommit bort. Paketet är puts väck! Tråkigt såklart. Men snälla Karin som har skickat vinsten säger att jag får välja direkt ur katalogen istället. Det blir kanoners!

Nu ska jag vila lite innan jag är hemma. På tåget alltså. Och spela Wordfeud.

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer: