torsdag 4 augusti 2011

I hate goodbyes...

Jag har precis sagt hej då till min lillasyster. Vi ses igen till jul. Sjukt konstigt. Hon ska plugga och lira boll i Palm Beach i Florida. Jag hoppas innerligt att jag hinner med ett besök där innan hon är hemma igen på riktigt. Vilket är lagom till nästa sommar.

Kom du hem safely, Sister? Jag får kanske börja blogga på engelska nu så att du hänger med. Men med blogg och Skype ska vi nog klara oss bra.

Nu ska jag sussa och ladda för morgondagen. Mina tjejer i Gbg har fixat och donat och lovat att ta hand om mig i helgen. Jag litar fullt på dom. Jag kanske överdrev lite i inlägget tidigare idag. För just nu känns det inte alls jobbigt. Kanske hjälpte det lite att bara få "säga" det högt.

1 kommentar:

Cilla sa...

Att säga det högt, alltså gnälla, hjälper alltid. Tro mig, jag gör det hela tiden och det funkar alltid ;) Hoppas att du får det jättebra när du är borta!

PUSS