söndag 14 augusti 2011

Peppa mig!

På grund av att det är peppvecka tar jag mig i kragen och ger mig ut på en löprunda. Jag har velat fram och tillbaka sen klockan tre och har gjort annat istället. Snart så. Ska bara fixa lite först. Jag kanske är hungrig? Och lite huvudvärk har jag allt. Förmodligen efter att ha legat och halvsovit på soffan i två timmar. Nu. Åh, jag vill inte. Alltså man kan bli galen på sin hjärna. När jag har slagit igen datorn ska jag snabbt som attan hoppa i mina kläder och ta mig utanför dörren illa kvickt så att jag inte hinner ändra mig. Att det regnar ute nu gör inte saken bättre...

2 kommentarer:

Cilla sa...

Ett skepp kommer lastat med pepp! Heja Emma. Jag är säker på att du kommer att älska dig själv efteråt :)

Puss å kram

Emma sa...

Det gjorde jag. Men inte under tiden... =)