torsdag 25 augusti 2011

Nakenbild- ocensurerat


När ramarna nu är färdigmålade och bara väntar på att fyllas med vackra bilder, velar jag som aldrig förr. Jag kan inte bestämma hur många nakenbilder som ska få ta plats. Och vilka andra bilder som ska konkurrera om platserna. Vänta lite nu, sa du nakenbilder? Japp, det gjorde jag! Men det är inte så smaskigt som det låter. En kul grej som blivit tradition kan man säga. And some sick, twisted brains behind the camera... Jag tänker inte avslöja namnet på modellerna, ni får leva med nyfikenheten. Och ni får bara ett smakprov. Jag vill heller inte uppröra någon inblandad och väljer en diskret bild.

Det ska bli kul att äntligen få fixa med nya tavlor och möblera om lite på väggarna. Ni får självklart se slutresultatet senare.

Inga kommentarer: