lördag 13 augusti 2011

En superlördag

Jag var nästan uppe med tuppen idag och förstår varför han envisas med att gå upp så tidigt. Jag har bakat en paj, bäddat rent i sängen, kört ett minipass gjort av den här tjejen, duschat, ätit frukost (alldeles för sent pga den där tjejen), varit en sväng på stan och nu ska jag och fika. Hemmafika med bästa tjejerna plus några barn som jag bara älskar. Sen ska jag bege mig mot Kisa där kusinträff med fotografering väntar. Vilken lördag!

Hörrni, det är ju jag som brukar tipsa om saker men lately verkar det som att mina vänner får tipsa mig. Jag har tappat stinget. Sandy och Johanna har hittat en träningsguru i Olga Rönnberg (den där tjejen ovan) och jag får hålla med. Smidigare träning får man leta efter. Jag blev svettig av det där extremt korta passet. Anledningen till den sena frukosten är att man får inte äta något på en timme efter. Det ska göra att man förbränner i 24h. Om det stämmer vore det ju toppen. Jag ska försöka tipsa lite mer om träning här. Jag ska ju för fasen bli sjukgymnast och är beroende av träning sen typ alltid. Men det är massa annan skit som tagit plats här. Jag vill skriva om allt helst. Om det nu går.

Inga kommentarer: