måndag 1 augusti 2011

Före och efter



Jag älskar före- och efterbilder. Dom kommer ni få dras med här vare sig ni vill eller inte. Eller ja, när jag gör om hemma. Jag läser många inredningsbloggar och just sådana inlägg är nog mina favoriter. Jag gillar att göra om här hemma och är ganska rastlös i inredningen, om ni förstår vad jag menar. Jag vill helst göra om något hela tiden. Det är tur att Någon sätter stopp ibland när jag skenar iväg i fantasins värld.

Den här gången handlade det bara om en matta, men visst blev det skillnad? Den gamla mattan ser alldeles för liten ut i jämförelse till bordet. Och så gillar jag att det blev lite mer liv i rummet. Ikea förstås.

3 kommentarer:

Sara sa...

Älskar mattan! Jättefint :)

Anonym sa...

Jag med! Är verkligen nöjd!
/E

Frida Bieberbach sa...

Underbart Emma!
Kram Körven